Mensen

De fractie van GroenLinks Apeldoorn bestaat uit drie raadsleden, twee fractievertegenwoordigers en een fractiemedewerker. Maak kennis met de leden van en de taakverdeling binnen de fractie van GroenLinks Apeldoorn.

Natuurlijk is het ook altijd mogelijk met de fractie of een van onze fractieleden in gesprek te gaan. De fractie van GroenLinks is iedere donderdagavond te vinden in het Stadhuis. Van 19.00 tot in ieder geval 21.00 uur is daar de politieke markt. Om de week is er besluitvorming. De agenda is te vinden op www.apeldoorn.nl. Klik dan rechts op het logo van de politieke markt.

Wethouder
Bij de installatie van het nieuwe college in mei 2014 is Detlev Cziesso wethouder geworden. Hij was de vorige periode ook al actief als wethouder sinds maart 2012.

Fractievergaderingen
Om de week vergadert de fractie op maandagavond vanaf 19.00 uur. De raadsleden vergaderen ook nog op donderdagmorgen. Als je een vergadering bij wil wonen neem dan even contact met ons op.
Op maandagavond bereiden we de politieke markt voor. Op donderdag bespreken we de post, bereiden acties voor, gaan op werkbezoek of nodigen we iemand uit op ons kantoor. Wil je dat we op werkbezoek komen? Leuk: stuur ons een berichtje!