Fractievergadering GroenLinks

Iedere donderdagmorgen om 9.00 uur komen de raadsleden van GroenLinks bijeen op het fractiekantoor. De vergadering van de donderdagavond wordt doorgesproken, de post, onze acties, we ontvangen bezoekers, praten met onze wethouder bij, overleggen met collega partijen en gaan aansluitend graag op werkbezoek.

kantoor2IMG_0428kantoor1Daarnaast komt de fractie gemiddeld om de twee weken op maandagavond om 19.00 uur bijeen. Dit is op de maandag in de week dat er PMA onderwerpen zijn, niet in de week van de raadsvergadering. Dan bespreken we de onderwerpen van de PMA (Politieke Markt Apeldoorn) voor. Soms krijgen we op die avond ook bezoekers. Prettige bijeenkomstigheid is dat bijna alle politieke partijen op maandagavond vergaderen. Dat is prettig als je wat wil overleggen.

Naast alle fractieleden zijn bij onze maandagavond-vergaderingen onze steunfractieleden er ook bij. Dat vinden we prettig: ze kijken ‘op afstand” met ons mee en houden ons scherp. Daarnaast kun je als steunfractielid ervaren hoe het is met politiek bezig te zijn en het eventueel zien als warmlopen voor de volgende verkiezingen.

Wil je een keer een fractievergadering bijwonen? Stuur ons een mail dan nemen we contact met je op! Ons fractiekantoor is doorgaans geopend op maandag-, woensdag- én donderdagochtend van 9.00 tot 12.00 uur. In de schoolvakanties zijn we afwezig.