GroenLinks Apeldoorn organiseert samenreisevent naar Meet-Up Zwolle

Samenreisevent Meet-Up GroenLinks Zwolle
De regering wil Lelystad Airport in 2019 openen. Dit heeft grote gevolgen voor de omgeving. Lawaai van vliegtuigen die laag over woonwijken en natuurgebieden vliegen. GroenLinks wil vliegveld Lelystad dan ook een halt toeroepen. Kom naar de ProtestMeetup in Hedon Zwolle om hier samen voor te strijden.

Samen met de bus

GroenLinks Apeldoorn organiseert een samenreisevent per bus vanaf Woonboulevard Apeldoorn. Vertrektijd is om 18.15 uur. Terugkomst in Apeldoorn ca. 22.30 uur. Deze reis wordt gratis aangeboden door GroenLinks Apeldoorn. Een vrijwillige donatie in de bus ten behoeve van de campagne voor de Gemeenteraadsverkiezingen is meer dan welkom.

Aanmelden

Wil je mee met de bus? Meld je hier aan via onze Facebookpagina of stuur een mail naar randy@coolcommunicatie.nl. Er is beperkt plaats beschikbaar.

Let op: apart aanmelden voor de Meet-Up!

Vergeet je niet zelf aan te melden voor de Meet-Up in Zwolle. Zonder aanmelding kom je niet binnen. Aanmelden voor de Meet-Up doe je via deze site.

Geen lid, toch protesteren?

Ben je geen lid van GroenLinks Apeldoorn, maar wil je toch mee naar de Meet-Up? Geen probleem, ook dan kan je je aanmelden voor dit samenreisevent.

Aanmelden kan tot en met maandag 5 februari 2018.

Author: Randy Gasper